مشاهدة النسخة كاملة : اللعبة HeroCraft.Ball.Rush.Aqua باصدارها الجديد للجيل الخامس(حصري)


المهندس
13-05-2010, 03:50 AM
WELCOME


HeroCraft.Ball.Rush.Aqua.v1.41.S 60v5.SymbianOS9.4.Incl.Keygen-SyMPDA



الصور

فقط للاعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط


فقط للاعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط


Modern technologies and the undecayed classics: Ball Rush Aqua is an enthralling arcanoid that realized eternal ideas on the up-to-date level. Now you are able to travel along the underwater world.

This game strikes by its diversity from a form and features of the bat to the variety of tasks: you don't need to destroy all blocks, just open a way to the upper part of a screen to pass a level, and then to pass next ones until you'll rich the top, where it is able to have a fun and smash everything in sight.

It contains over a hundred of original ********s on two levels of difficulties and a great number of bonuses which make the game-play even more captivating and attractive! And how do you like 13 kinds of blocks which have different safety margins? Some sorts of blocks restore after crushing and some of them are almost indestructible. But your arsenal is ready to such trials, you can use fire and ice balls, missiles and bombs will help to make a way through to the freedom.

Key features:
· Outstanding graphics
· Dynamic backgrounds
· 128 unique levels
· 13 kinds of bonuses and 13 types of blocks
· Record table
· Background's stereo tracks
· High-quality sound effects
· Boss-levels

What's New:
· New levels added
· New devices support
· Minor bug fixes

PS: The keygen requires Microsoft .NET Framework Version 3.
This is the latest version released on 01/07/2009

الترجمة

التكنولوجيات الحديثة وغير فاسد الكلاسيكية : بول راش أكوا هو آسر arcanoid الأبدية الأفكار التي تتحقق على مستوفاة. الآن كنت قادرا على السفر تحت الماء على امتداد العالم.

هذه اللعبة من قبل الضربات تنوعها من شكل وملامح من الخفافيش لتنوع المهام : لا تحتاج إلى تدمير كل بنات فقط وسيلة لفتح الجزء العلوي من الشاشة لتمرير المستوى ، ثم المرور وحتى القادم منها فسوف غنية الأعلى ، حيث يكون قادرا على أن يكون متعة وسحق كل شيء في الوجود.

وهو يحتوي على أكثر من مائة من المواقع الأصلية على مستويين من الصعوبات ، وعدد كبير من المكافآت التي تجعل من لعبة للعب أكثر آسر وجاذبية! وكيف أن 13 نوعا من مختلف الكتل التي هامش أمان؟ بعض أنواع استعادة القطع بعد سحق وبعضها يكاد يكون غير قابل لل. ترسانة الخاص بك ولكن على استعداد لمثل هذه المحاكمات ، يمكنك استخدام كرات الثلج والنار والصواريخ والقنابل وسوف تساعد على جعل طريق للوصول الى الحرية.

السمات الرئيسية :
الرسوم المستحقة
دينامية الخلفيات
128 مستويات فريدة من نوعها
13 أنواع من العلاوات و 13 أنواع من القطع
سجل الجدول
خلفية 'sستيريو المسارات
عالية الجودة المؤثرات الصوتية
مدرب المستويات

ما الجديد :
وأضاف مستويات جديدة
أجهزة جديدة لدعم
علة الحلول البسيطة

للتحميل من اسمي الصغيرون جوة

THE GARDEN (فقط للاعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط)

(فقط للاعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط)

:DaVIl:لحد يغلس ردووووووو:DaVIl:

تحياتي


فقط للاعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط